Citroen C3 2016 Citroen C3 2016

Citroen C3 2016

Обсуждение Citroen C3

Обсуждение
Вход | Регистрация

Oleksandr M.  

ОЧень интересная экономичная машина для города! Было бы интересно увидеть тест драйв от инфокара!

+8ОТВЕТИТЬ  
askerSever  

Дизель в Украине будет?

+2ОТВЕТИТЬ  
Michael Sambur  

askerSever, Я думаю пізніше буде, але питання у тому, чи буде він з автоматом?

+1ОТВЕТИТЬ  
Michael Sambur  

Привіт, являюсь власником Ford Fiesta і нещодавно почав придивлятися до авто для заміни. Ніколи раніше не подобалися С3, але зараз..., дуже таки не погано. 1,2 двигун на 110 к.с. та 205 обертального моменту(двічі двигун року після мого Ecoboost) + автомат Aisin в максимальній комплектації за менш ніж 18 000$. Лише на 1000$ дорожче за Fiesta з Powershift. А у Фієсти косяків не мало, я то вже точно знаю! Візьміть будь ласка це авто на тест-драйв і давайте подивимося на цю красуню в дуже популярному на сьогодні "В" класі.? Дуже цікавий автомобіль, але тільки з двигуном 1,2 та 205Нм.

+4ОТВЕТИТЬ  
МИМОПРОХОДИЛ  

Michael Sambur, про косяки фієсти якщо можна...

+2-1ОТВЕТИТЬ  
Michael Sambur  

Іще одне, infnocar, у ваших комплектаціях указаний робот, але їх більше немає, тепер лише автомати. Виправте помилку

+1ОТВЕТИТЬ  
British  

в одной комплектации больше чем 3т переплаты за автомат многовато(

+1ОТВЕТИТЬ  
pravda  

вчера брал на тест драйв.... в максимальной комплектации+1,2 турбо+ АКПП ..салон- пластик дубовый, кож вставки - дермантин дешёвый, спереди места достаточно, сзади--либо дети, либо сумки( места немного)... на ходу: двигатель оч.хорош,достаточно тих и резв, но коробка для него в режиме кик-даун очень медленная очень. при перестановках чуть уводит зад ось,но не переставляет ,а именно уводит... Т.е. в целом ожидания от авто ,как у машины с хорошим драйверским потенциалом не оправдались ! Как авто для девушек-- наверное, но тогда вопрос к маркетологам,зачем АКПП на турбе, с соответсвующей , не совсем адекватной ценой, турбо на ручке-- их у нас нет( пока)...

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

pravda, айсин с турбой не очень дружит ,я это заметил на Пежо 3008

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Ser Gio  

Slavik0080, а коментах до Пежо 2008 ви казали, що 1,2Т + Айсін - класний варіант. Ви вже визначтесь
Сам тестував Пежо 2008, перемикання були дуже швидкі, майже як на ДСГ

+5ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 4
borshch  

Був на тижні на тест драйві. Вибираєм авто дружині з хетчів В класу і основні кандидати були Сітро С3 і Кіа Ріо нова в максималках. Поїздив на обох.
Так от як на мене Сітроен на голову вище за Ріо:
двигун+коробка супер я б навіть сказав досить вражають, шумка теж супер як для В класу.
Кліренс + пластиковий обвіс теж записую в переваги.
Що не сподобалось - реально убогий дубовий пластик на картах передніх дверей та і в інших місцях не супер, могли хоча б щось там попристойніше поставити. За колір деруть 12к грн, ппц обнагліли. Будем брати базовий білий колір + чорний дах що йде безкоштовно в максималці. Камера теж за доплату + 5к грн. Не розщумію чому, але зажмотились на банальний підлокітник(навіть такого примітивного що на сидінні кріпиться немає) Відповідно казали за доплату ставлять на сервісах якийсь свій. Базовий чорний салон дивиться досить сумно - тому рекомендую розглянути сіро-білий салон за +5к грн, нам найбільше сподобався саме він(червоний салон надто якскравий а коричневий дермантин дивиться якось по китайськи)
На 2 ряді місця достатньо як на клас авто, оздоблення багажника досить біднувате як на мене + опущені сидіння роблять досить велику сходинку
А ще сказали чекати на машину 3 міс потрібно або брати тільки ті кольори що вони самі замовляють собі наперед - а це білий з червоним дахом(як на мене зовсім жахливо дивиться) і синій з білим(норм але не для жінок)
Тепер по Ріо: з переваг - свійжий і як на мене досить вдалий дизайн, регульований підлокітник(правда с посадкою жінки хз чи він би сгодився так як короткуватий), в максималці кнопка безключового доступу і підігрів керма і камера без доплати. Пластик теж дубовий але дивиться якось приємніше ніж Сітро. А ще краща компоновка багажника - ставиться полка в 2 положення, у верхньому робиться ідеальна пряма площина при складених сидіннях. Також гарантія від Кіа 5 років, а від Сітро лише 2 роки. Ну і це напевно все з плюсів Ріо
Тепер мінуси:
Старий атмосферник 1.4 був би ще пів біди якби не допотиопний 4 ст автомат, машина реально ледь їде і як на мене для траси малопридатна в такому виконанні, максимум по місту кататись. Коробка смикає відчутно що дратує. Також на шв 100км в салоні важко говорити, шумка на голову гірша за Сітро, особливо шум коліс під арками. Одним словом відчуття від драйву - небо і земля: не їде і шумно
Салон тільки чорний, норм але в Сітра поцікавіше буде сіро-білий той що за доплату.
Дисплей на торпедо якийсь убогий, рамка величезна а діагональ невелика, могли б щось краще підібрати.
Ззаду модливо місця чуть бльше ніж в Сітро або так само. Про переваги багажника вже писав вище.
Ітого ми однозначно зупинились на С3.

+7ОТВЕТИТЬ  
Evgen_asm  

borshch, спасибо за сравнение! Я недавно заходил в салон посмотреть на с3, внешне очень понравился, по салону больше вопросов. Я рассматриваю не топ комплектацию и меня смущает что даже задний парктроник, подлокотник и такие мелкие но важные детали нужно докупать отдельно. Что-то можете сказать по навигатору, удобно/не? И по комфорту езды, я много легенд наслушался про жёсткую подвеску Ситроена

+2ОТВЕТИТЬ  
borshch  

Evgen_asm, @Evgen_asm, Підвіска досить енергоємка як на мене - була можливість покататись по гравійці і середніх ямах(хоча тут в кожного може бути своє бачення, треба кататись). Підлокітник зажлобили навіть в максималці, навігацію теж, тому тут хіба на ютубі шукати як вона виглядає. Навігація в якості допа 9к+ грн(плюс напевн одруть за падейти карт ще пару тисяч), але як казав менеджер в мультимедійці є опція МірорЛінк котра виводить інфу зі смартфона на екран, тому тут дивіться самі чи вартує воно 9к, бо можна навігацію зі смартфона вивести на екран(сам не тестував) На рахунок підлокітника - його в списку допів немає, але казали що на їхніх сервісах ставлять за доплату якийсь, правда цін я не взнавав і хз як він виглядає. Авто приємне, єдине що справді дратує - це очікуванняв 3 міс якщо хочеш інший колір, за 3 міс може оновитись на ринку інше авто, або можна передумати або ще будь-що може статись...

+2ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 10
Danubecaptain  

Жаль, что с дизельком к нам поставлять не будут. Трёхцилиндровый двигатель (хоть и с наддувом и объёмом 1,2) - как-то несерьёзно звучит. Хотя, с другой стороны, - на первых Жигулях движок тоже был такого объёма.

-1ОТВЕТИТЬ  
borshch  

Danubecaptain, Це двигун як запальничка. Дуже шустрий і круто розганяє, я був доволі вражений. При кік-дауні трошки тупить, але не критично. Думаю більшості цього двигуна хватить з головою

+3ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

borshch, надо пробовать самому.

+2ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 3
shiroguma  

Эта машина внешне симпатичная. Не тест-драйвил, но сидел, детально смотрел. Технически наворочена. Должна быть устойчива. Тесная. Ужасно тесная. Верхний край водительского стекла почти на уровне глаз, но у меня рост выше среднего. Хоть наклоняйся увидеть, что там слева. На заднем сиденье места нет. Понравился встроенный с завода видеорегистратор-камера под зеркалом. Непонятная система "слежения за полосами". Багажник неплохой, но лучше бы уменьшили и отодвинули заднее сиденье. Для двоих человек среднего роста машина сгодится. Если рост выше 180 см - уже намного сложнее.

ОТВЕТИТЬ  
b.i.s.  

shiroguma, Система слідкування за смугами доволі непогана штука. Коли ти завтикав кудись не на дорогу та почав зміщуватися зі смуги, тобі про це розкажуть. Як система додаткової безпеки - корисна штука. Інша справа, що в нас не завжди оті смуги намальовані...

ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Сыну уже пора пересаживаться с моей старенькой Ксары на что-то более новое. Поскольку он ростом с меня - ему должно хватать, но тут уж решаю не я. Внутри он мне нравится больше, чем Кактус - более консервативный.

+3ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация