Обсуждение Citroen C3
вчера брал на тест драйв.... в максимальной комплектации+1,2 турбо+ АКПП ..салон- пластик дубовый, кож вставки - дермантин дешёвый, спереди места достаточно, сзади--либо дети, либо сумки( места немного)... на ходу: двигатель оч.хорош,достаточно тих и резв, но коробка для него в режиме кик-даун очень медленная очень. при перестановках чуть уводит зад ось,но не переставляет ,а именно уводит... Т.е. в целом ожидания от авто ,как у машины с хорошим драйверским потенциалом не оправдались ! Как авто для девушек-- наверное, но тогда вопрос к маркетологам,зачем АКПП на турбе, с соответсвующей , не совсем адекватной ценой, турбо на ручке-- их у нас нет( пока)...
+1-1ОТВЕТИТЬБув на тижні на тест драйві. Вибираєм авто дружині з хетчів В класу і основні кандидати були Сітро С3 і Кіа Ріо нова в максималках. Поїздив на обох.
Так от як на мене Сітроен на голову вище за Ріо:
двигун+коробка супер я б навіть сказав досить вражають, шумка теж супер як для В класу.
Кліренс + пластиковий обвіс теж записую в переваги.
Що не сподобалось - реально убогий дубовий пластик на картах передніх дверей та і в інших місцях не супер, могли хоча б щось там попристойніше поставити. За колір деруть 12к грн, ппц обнагліли. Будем брати базовий білий колір + чорний дах що йде безкоштовно в максималці. Камера теж за доплату + 5к грн. Не розщумію чому, але зажмотились на банальний підлокітник(навіть такого примітивного що на сидінні кріпиться немає) Відповідно казали за доплату ставлять на сервісах якийсь свій. Базовий чорний салон дивиться досить сумно - тому рекомендую розглянути сіро-білий салон за +5к грн, нам найбільше сподобався саме він(червоний салон надто якскравий а коричневий дермантин дивиться якось по китайськи)
На 2 ряді місця достатньо як на клас авто, оздоблення багажника досить біднувате як на мене + опущені сидіння роблять досить велику сходинку
А ще сказали чекати на машину 3 міс потрібно або брати тільки ті кольори що вони самі замовляють собі наперед - а це білий з червоним дахом(як на мене зовсім жахливо дивиться) і синій з білим(норм але не для жінок)
Тепер по Ріо: з переваг - свійжий і як на мене досить вдалий дизайн, регульований підлокітник(правда с посадкою жінки хз чи він би сгодився так як короткуватий), в максималці кнопка безключового доступу і підігрів керма і камера без доплати. Пластик теж дубовий але дивиться якось приємніше ніж Сітро. А ще краща компоновка багажника - ставиться полка в 2 положення, у верхньому робиться ідеальна пряма площина при складених сидіннях. Також гарантія від Кіа 5 років, а від Сітро лише 2 роки. Ну і це напевно все з плюсів Ріо
Тепер мінуси:
Старий атмосферник 1.4 був би ще пів біди якби не допотиопний 4 ст автомат, машина реально ледь їде і як на мене для траси малопридатна в такому виконанні, максимум по місту кататись. Коробка смикає відчутно що дратує. Також на шв 100км в салоні важко говорити, шумка на голову гірша за Сітро, особливо шум коліс під арками. Одним словом відчуття від драйву - небо і земля: не їде і шумно
Салон тільки чорний, норм але в Сітра поцікавіше буде сіро-білий той що за доплату.
Дисплей на торпедо якийсь убогий, рамка величезна а діагональ невелика, могли б щось краще підібрати.
Ззаду модливо місця чуть бльше ніж в Сітро або так само. Про переваги багажника вже писав вище.
Ітого ми однозначно зупинились на С3.
borshch, спасибо за сравнение! Я недавно заходил в салон посмотреть на с3, внешне очень понравился, по салону больше вопросов. Я рассматриваю не топ комплектацию и меня смущает что даже задний парктроник, подлокотник и такие мелкие но важные детали нужно докупать отдельно. Что-то можете сказать по навигатору, удобно/не? И по комфорту езды, я много легенд наслушался про жёсткую подвеску Ситроена
+2ОТВЕТИТЬEvgen_asm, @Evgen_asm, Підвіска досить енергоємка як на мене - була можливість покататись по гравійці і середніх ямах(хоча тут в кожного може бути своє бачення, треба кататись). Підлокітник зажлобили навіть в максималці, навігацію теж, тому тут хіба на ютубі шукати як вона виглядає. Навігація в якості допа 9к+ грн(плюс напевн одруть за падейти карт ще пару тисяч), але як казав менеджер в мультимедійці є опція МірорЛінк котра виводить інфу зі смартфона на екран, тому тут дивіться самі чи вартує воно 9к, бо можна навігацію зі смартфона вивести на екран(сам не тестував) На рахунок підлокітника - його в списку допів немає, але казали що на їхніх сервісах ставлять за доплату якийсь, правда цін я не взнавав і хз як він виглядає. Авто приємне, єдине що справді дратує - це очікуванняв 3 міс якщо хочеш інший колір, за 3 міс може оновитись на ринку інше авто, або можна передумати або ще будь-що може статись...
+2ОТВЕТИТЬЖаль, что с дизельком к нам поставлять не будут. Трёхцилиндровый двигатель (хоть и с наддувом и объёмом 1,2) - как-то несерьёзно звучит. Хотя, с другой стороны, - на первых Жигулях движок тоже был такого объёма.
-1ОТВЕТИТЬЭта машина внешне симпатичная. Не тест-драйвил, но сидел, детально смотрел. Технически наворочена. Должна быть устойчива. Тесная. Ужасно тесная. Верхний край водительского стекла почти на уровне глаз, но у меня рост выше среднего. Хоть наклоняйся увидеть, что там слева. На заднем сиденье места нет. Понравился встроенный с завода видеорегистратор-камера под зеркалом. Непонятная система "слежения за полосами". Багажник неплохой, но лучше бы уменьшили и отодвинули заднее сиденье. Для двоих человек среднего роста машина сгодится. Если рост выше 180 см - уже намного сложнее.
ОТВЕТИТЬСыну уже пора пересаживаться с моей старенькой Ксары на что-то более новое. Поскольку он ростом с меня - ему должно хватать, но тут уж решаю не я. Внутри он мне нравится больше, чем Кактус - более консервативный.
+3ОТВЕТИТЬ