Расход в городе: 8.0 л/100км, по трассе: 6.1 л/100км, средний: 7.1 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Обирав між C3 та C3 Aircross. Вибір робив із дизайнерських вподобань. На останніх японців без сліз дивитися не можна, німці дорогі, американці машини такого класу робити не навчилися. Хотілося щось із гарним двигуном, автоматом або адекватним роботом, та ще й не дороге. Проїхався на тест-драйві спочатку в Ейркросі, потім в звичайному C3. Визначився за пару хвилин, що буде однозначно C3, високим водіям в ньому набагато комфортніше!
Машина нова, тому про проблеми зарано щось казати.
Витрати пального поки що не нормалізувалися, але про деякі моменти можу вже дещо розповісти. На трасі при середній швидкості 65 км/год середній показник був 6.1 літр на 100 км. В місті попав в двохгодинний затор, перед ним скинув показники на нуль. Через те, що працювала постійно система старт/стоп та в цьому режимі я простояв 45 хвилин (!), середній показник був 14 літрів, а середня швидкість була 3 км на годину. Потім, коли вже проїхав 200 кілометрів, показник впав з 14 до 7.8.
Порада наступна - у великих заторах вимикайте старт/стоп.
В цілому, розхід зрозумілий та корелює із правилом "більше топчеш тапку, більше витрачаєш". Машина постійно провокує тебе на агресивну манеру водіння. Я з початку скептично ставився до цього моменту, але почав помічати, що хочеться знову й знову відчувати захват від прискорення, чути басовитий гуркіт двигуна. В купі із вельми непоганою керованістю, налитим рулем, адекватною роботою підвіски, задоволення від водіння неочікуване для такого класу машин та для такої ціни.
Автомат працює майже на відмінно. Єдине, що я помічаю, так це трохи клювання носом при гальмуванні двигуном та перемиканні з 4 на 3 передачу. На підвищення працює без жодних проблем.
Підвіска подобається, на швидкості під 120 км/год по наших довбанках та льопанках машина пливе як заправський седан. Ями ковтає без проблем. На малих швидкостях все теж ок, відверте бездоріжжя (місячний або марсианський ландшафт на асфальті) теж проїхав без проблем. На трасі їде впевнено, обганяти доволі легко, не зносить та не хитає від зустрічних фур. Шумка просто кайфова як для такої машини, тільки після 110 км/год починаєш звертати увагу на шум від колес. Правда в машині постійно грає музяка, тому сторонні звуки майже не чутні.
Оглядовість теж непогана, але трохи заважає дзеркало заднього виду, бо воно сильно опущене вниз.
Багажник місткий, проблем із завантаженням немає, хоча були деякі переймання з приводу високого борта. Хотілося б трохи органайзерів, але це вирішується шляхом купівлі ящику для інструментів.
Салон, навіть не дивлячись на те, що це бюджетна машина та тут використовується твердий пластик, дуже подобається своєю ергономікою. Всі функції під руками, доступні, показники зрозумілі, інформативні. Нічого зайвого, лаконічно, практіш, квадратіш, гут! Планшет та система в ньому за зручністю на висоті. Розібратися можна навіть без інструкції.
Окремо відмічу роботу круїз-контроля та системи обмеження швидкості. Круїз простий, не адаптивний, але інтуїтивно зрозумілий. В документації написано складніше, ніж є насправді. Обмеження швидкості - крутяцька штука, читає знаки, можна швидко адаптуватися під навколишні обставини. Недолік один - відсутність отих самих знаків, або їх встановлення в незрозумілому для машини місцях. :) Дуже прикольне відчуття, коли ти топчеш педаль, швидкість мусить зростати, а машина їде стабільні 70. Мозок відмовляється в це вірити.
Ще зверну увагу на сидіння. Подвійні відчуття. З одного боку вони комфортні, але чогось не вистачає... За відчуттями - підтримки попереку. Скажімо так, сидінням я б поставив 4 з 5. Можливо треба просто менш агресивно водити машину... Позаду місця для дітей або дівчат, не для бородатих здорованів.
На оглядах зазвичай давали погані відгуки кількості органайзерів та ніш. В реальності все елементарно кладеться в карту дверей або в підлокітник. Місця там валом. Мобіла легко лежить в заглибленні під ручником. Машина не для барахольників, вона для естетів, не треба з неї робити смітник.
В цілому можу сказати, що я отримав навіть більше, ніж очікував. Брати треба максимальні версії по двигуну та з автоматом, в ньому сама сіль цієї машини.
Плюсы автомобиля:+ Дизайн
+ Двигун
+ Коробка AISIN
+ Підвіска
+ Шумка
+ Планшет
+ Система Start/Stop
+ Система обмеження швидкості із читанням знаків
Минусы автомобиля:- Потрібна інша форма сидінь
Совет покупателю:Тільки PureTech на 110 конячок, тільки автомат! Тоді ви зможете дійсно насолоджуватися процесом водіння.
Через 29 дней Олександр дописал: Додам ще один мінус. Мінусяку, сто чортів їм в сраку. Торпедо дає блік на сонці такий, що просто жах.
Та мінус Гуглу. Ну як так можна робити свої програми так, що нічого нормально не працює з першого разу? Android Auto працює відверто лайняно, а ось Apple Car Play завелося без жодного танцю з бубнами.
Про Старт/Стоп. Визнаю, був не правий. Економія від цієї системи все ж таки більша, ніж без неї. Десь на 200 мілілітрів витрата пального менше. Інстинктивно хочеться менше глушити двигун, тому в тягнучках намагаєшся вирівнювати швидкість до умовно середньої, не поспішаєш наздоганяти машину попереду.
Через 22 мес. и 17 дней Олександр дописал: Оновивши телефон та версію Андроїда до 9-ї всі глюки з Андроїд Авто пішли як діти в школу. Все працює тепер ідеально.
Розхід. Стабілізував на 7.0. Взимку, влітку, з постійно увімкнутим кліматом, тримається на 7.0 як вкопаний.
Crosby1130, Економія є, якщо ви стоїте на світлофорах, перед переїздами, в звичайних умовах. Коли ви їздите в заторах, де середня швидкість буде кілометри 3 на годину, не про яку економію можна не мріяти, на кожне заведення двигуна ви будете витрачати зайве пальне. За пару кілометрів, що я проїхав в режимі старт/стопа, я завівся разів 50, може більше. Ще раз, це був двогодинний затор, не проста тягнучка.
Сьогодні скинув показники, вийшло 6.1 літр в міському режимі із мінімумом зупинок та без ліхацтва. В старт-стопі простояв хвилин 7 максимум.
b.i.s., Я так и не понял в чем проблема стоп-старта и неэкономия. У самого на С4 есть и никогда не отключаю. Попадал в 2х часовые пробки, стоп-старт работал около 35-40 минут вместо того чтобы кушать топливо. А по поводу нагрузки - сервисмены советовали в сырую погоду отключать, чтобы избежать доп нагрузки на ремень генератора (да, тут заводит авто со стоп-старта генератор, не стартер)
b.i.s., так вы ехали 3 км/ч. причем тут стоп старт? Я обнулял расход, а через 2 километра застрял в сугробе. В итоге за полчаса буксования расход показала больше 22 литров. Проехал еще 50 км и он упал до стандартного зимнего в 7 литров. Попробуйте отключить его и поездить в таком же режиме - у меня на литра вырос расход небольшая экономия + тихо.
Crosby1130, один пуск мотора - что два-три километра по трассе. Каждый пуск - удар по всем деталям, что крутятся-тянутся. Больше пусков - раньше загнётся.
У меня вопрос к автору. Сравнивали С3 и С3 Aircross. В чем разница, если "на пальцах"?
shiroguma, Aircross вище, більше за розмірами багажнику та по даху для пасажирів позаду вище. Трохи більше фіч та плюшок: є можливість встановити GripControl (в C3 тільки зимовий режим та спорт). Інші крісла, вони наче за формою такі самі, але якось горизонтальніше стоять та здаються твердішими. А в додаток до панорамного даху, мені не комфортно по висоті та по боках до стійок дуже мало місця. Якщо водійське сидіння ще можна по висоті регулювати, то пасажирське - ні.
По водінню він здався більш валким, C3 якось здається наче зібраніший, збитий. Двигуни там однакові, тому нестачі потужності немає.
Якщо ви збираєтеся возити дітей, то різниці сильно немає, а от якщо дорослі будуть їздити позаду, то C3 програє Ейркросу. Це більше машина для одного, або для сім'ї з малими дітьми.
Да 110 с турбиной, посадка очень достойная высоко и обзорность отличная . Не скажу что мало места , сам за собой сел и нормально 179см , и люблю ездить полу лежа )))) . Багажника хотелось бы побольше . Вообщем достойный вариант .
Sergiy T., Накатав вже 36000. Нічого не зламалося, нічого не скрипить, заводиться з пів тичка. Міняв тільки лампочки ближнього світла та підсвітки номера. Все! Салон не скрипить навіть взимку, хоча пластик там, о боги, ні, ні, фу, дешево, мої нігті, фу, твердий. (Ніколи не розумів людей, які трогають торпедо та насолоджуються м'якістю пластику. Це все одне пластик а не шкіра)
b.i.s., к пробегу 36т.км машина себя показывает. Сборка добротная, я думаю что-то может быть ближе к 100 т.км. Дороги у нас все таки не способствуют длинной жизни автомобилей.
По поводу пластика мне тоже все равно, я не пойму какая разница? Твердый, мягкий. Если он не скрипит и хорошо выглядит, что еще надо. Другой вопрос если машина за 50000 долл., конечно тут будешь требовать разных плюшек.
Sergiy T., Так, підвіска на наших дорогах трохи страждає. Треба слідкувати. В принципі, будь-яка машина вимагає дбалого до себе ставлення, тоді вона буде тобі тільки яскраві емоції дарувати.
Новый Citroen C3 предстал перед широкой публикой осенью 2016 года на Парижском автосалоне и стал третьей генерацией модели. Если учитывать, что выпускается она с 2012 года, то сейчас хэтчбеку как раз пятнадцать лет. Возраст юный, удалой, но вместе с тем уже серьезный и готовый к